Linasuannesi ben en baştan beri biberonla mama veriyordum bir sıkıntı yaşamadım ama bu bebekten bebeğe değişen bir durum tabi inşallah sizin bebeğiniz de alışmaz çünkü sürekli sağmak çok yorucu ve bebek kendisi sizin sağdığınızdan daha fazlasını çekebilir emerken.
Göğüs ucu yarasına gelince, sezaryen doğum zor muydu diye soruyorlar yeni doğum yapacak arkadaşlarım göğüs ucu yarasının yanında bir hiçti diyorum. Üstüne acı tanımam Allah kolaylık versin ben de çok çekmiştim. Youtube’da Sezen Ketenci Oy un 4 gün de göğüs ucu yaralarımdan nasıl kurtuldum diye bir videosu var ben onun dediklerini uygulayıp hakikaten 4 günde kurtuldum. Lansinoh varya krem onu sürüyordum bir de e bebekten mycey in göğüs kalkanını aldım onu takıyordum üstüne onun üstünde delikleri de vardı göğüs ucuna dokunmadan hava aldırıp iyileştirmişti tavsiye ederim. Süt te topluyor ama ben pek süt toplama fonksiyonundan verim alamadım. Videoyu izlemenizi tavsiye ederim, Allah en kısa zamanda kurtulmayı nasip etsin 🤲🏻