Diana2306 Dün 6 ay aşısını yaptırdık kızımın dünden beri bi huysuzluk ağlıyor ne istediği belli değil durup durup ağlıyor uykuya direniyor uykusu olduğu halde böyle olan var mı dünden beri bitik durumdayım başım çatlıyor
SarpDevrim_inannesi Diana2306 bizde dün yaptırdık huzursuzluk oldu calpol verdim dün akşam rahat uyudu ama bugün yine öyle ben dişlerine bağlıyorum çokta ilaç vermek istemiyorum 🤷♀️ bilemedim bende ne yapacağımı 😞
Birkoalaanasi Aşı huzursuzluk yapabiliyor ağrıyor büyük ihtimalle, aşı yerlerini biraz ov kenarlarını canım 🌸 Ben aşıdan sonra böyle olduğunda calpol veriyorum.
Busraae Birkoalaanasi canım bizde dün rota olduk bizimkide öyle cok huysuz bende versem olur mu acaba calpol bilgin varmı
Busraae Birkoalaanasi yok kuzum demedi ya normalde ishal falan oluyormus bizde olmadı ama cok huysuzlastı mız mız