Ctnayse öncelikle hayırlı olsun ikizleri büyütmüş sayılırsınız yarilamissiniz 2yastan sonra hersey daha guzel olur diye dusunuyorum sizin adiniza sevindim biz daha 3 ay olacağız 😊 hediye olarak eksik kalmadiysa illa alacaksaniz onlarin yaşına gore zeka gelistirecek oyunlar oluyor o tarz oyuncaklar alabilirsiniz cici kiyafetler alabilirsiniz doğum gününe özel ve onlari saklayip çok ilerde yine bi doğum gününde mesela bide hediye değil ama mesela 1 yaş aile foto çekimi yaptrabilirsiniz hatira kalir benim aklima.bunlar geldi😁