Cansuu1 Kızlar kese kese bırakıyoruz 3gundur damak kısmı kalmadı..gunduzlerı emmıyor Ucu var bıraz ememedıgı ıcın uyku zamanı aglıyor sadece içim gidiyor kararlı olmak zorundayım tecrubelıler nasıl uyutuyorsunuz.. Napmalıyım
prensesannesi07 Cansuu1 bende bugün başladım gündüz sıkıntı yoktu öğlen uykusunda biraz zorladı ama gece uykusuna geçerken saati 12 yaptık ucunu kestim almıyor ama istiyordu en son zorla uyuttum 3 saat uyutmakla uğraştım