Imran33 Arkadaşlar merhaba.benim bebegim 2 aylık .pazartesi işe başlayacağım .anne sütu sağdım biriktirdim.onunla besleyeceğiz ben iş yerinde iken .kaç saate bir ve kaç ml anne sütü vermemiz yeterli olur yardımcı olur musunuz?
Mirayimran Imran33 bebeğiniz çok küçük her talep ettikçe verilmeli ben 2 veya 3 saate uyamıyorum çoğu bebekte uymuyor zaten ama çalışacağınız için 2 saate bir 60/90 içebilir sanırım bakıcınız mı artık kim bakacaksa doyup doymadığına bakarak karar verebilir 🌸