Seraaa yaklasik 18 ayligiz. Cok istahli degil oglum. Olmasi gereken öğün sayısı ve miktarlarını hiç yemedi. Kendisi yiyor, çoğu dökülüyor ama artık dert etmeyi bıraktım. Gece ve gündüz sık sık emiyor. 18-24 arası zaten yenidoğan gibi düşkün oluyorlarmış. Bizim o düşkünlük hiç azalmadı. Emmesi daha kıymetli inanın. Akışına bıraktım artık. Az ve farklı renkte şeyleri vermeye çalışıyorum. Yogurtlu pancar, yogurtlu havuç, köz kapya biber, avokado, muz elma, pınarın süt krem var pancake üzerine onj sürüp bal veriyorum bazen. 2 hafta hiç yemediği günler oldu özellikle 12. aydan sonra. 16. aydan sonra daha stabilleşti, kafa sallayıp istemediği zaman ısrar etmiyorum.