Merhabalar size bir sorum olucak adetim biteli 1 hafta oluyor ama hala leke geliyor ilk kez başıma böyle birşey geliyor doğum yapalı 10 bucuk ay oldu. Hamilelik belşrtisiyle alakası varmıdır. İnşallah yoktur ama aklıma her şey geliyor başına gelen varsa yazarsa beni bilgilendirirseniz çok sevinirim 🥰