Mihrimahimmmmmm bunu bi kaç ay önce dile getirdiler
Hemen hemen herkese bulasacak, kimisi bağışıklık kazanacak, kimisi vefat edecek dediler.
Mutasyona uğrama durumu da zaten bildiğim kadarıyla çoktan oldu. Çünkü her hastada artık farklı semptomlar görülüyor.
Normalde ilk vakalar çıktığında genç ölüm yoktu hiç hep yasli ölüm vardı
Türkiyeye geldiğinde ise gördüğümüz kadarıyla büyük küçük farketmeden ölümler oldu. Buda mutasyona uğradığını gösteriyor demişti dinlediğim prof.
Kısacası domuz gribi olayı gibi düşünelim önce insanlar vefat etti sonra bu virüs bitti denildi. Kışın her hastaneye grip şikayetiyle gidene influenza yani domuz gribi teşhisi kondu. Bence Virüs bitmeyecek sadece vücudumuz buna alışacagı için basit bi grip gibi atlatacagız