Bizde 4 şubat doğumluyuz bıraksan ellerini yicek😀 kafasını kaldırıp artık kendini atmaya başladı en sevdiği şey konuşmak karşısına geçip onunla konuşup sohbet edicen seninle kendi dilinde sohbet ediyor😀 sesli gülmeye de başladık artık arada kendi kendine gülüyo ama çok üzülüyorum bi yandanda çocuklarımız ne kapıya çıkabiliyo ne dış dünyayı tanıyabiliyo gezdirim hava aldırim desen yasak Biran önce şu virüs ülkemizden kalkar inşallah daha kısacık ömürlerinde sokağa çıkma yasağına denk geldiler