Peri_ss Ben kullandım 6 ay sürüyor tedavi. Evliyse bir yıl çocuk yapmak yasak. Tedavi süresince alkol kullanmak, aşırı yağlı yiyecekler, kızartma falan yasak. Depresyona kadar giden yan etkileri var ama benim öyle sorumlarım olmadı. Sadece çok kuruluk yapıyor. Saç derisi kepeklenebilir, yüzü, dudakları pul pul dökülebilir. Tüm vücudunu bol bol nemlendirmesi gerekecek. Burun içi de kuruduğu için kanamalar olabilir. Kulak çubuğuyla hametan sürünce çok işe yarıyor. Önce cilt altında kalan tüm sivilceler çıkıyor sonra hepsi kuruyup kayboluyor. Her ay karaciğer enzimleri kontrol edilip ona göre doz ayarlanıyor. Çok etkili bir ilaç ama şu an başlamak için yanlış zaman. Güneş kaynaklı zaten hassaslaşmış olan ciltte lekeler oluşmasın diye yaza denk getirmezler genelde tedaviyi. Ekim ayı çok idealdir.