Sevda4242 ay bide gülüyosun. İki aydır evdeyim küçücük oğlumla, ne cocugumun ne kendimin hakkını helal etmiyorum boğazınızda kalsın o sarmalar. Millet bi tarafını yırtıyo burda sen gülüyosun bu neyin rahatlığı oldu ki taşıdın birini hasta ettin vebalini nasıl ödeyeceksin? Birde senin kendi evladın var o konuya hiç girmiyorum sizin gibiler yüzünden bu haldeyiz zaten.