Sevda4242 Emna_1903 yaa canımsın bak bunu bilmiordum. Ben hep kesip koyardım ekşimsi olsun diye. Çok sağol vallahi iyiki varsınız.
aysevecagla Sevda4242 Evet karşılıksız kalın süreç onu gerektiriyor. Ramazan ayındayız ve Kabe boş camiler boş. İnsanımız neden böyle Allahım. Tedbir almayanlar yüzünden daha aylarca burnumuzun ucunu dahi çıkaramayacağız bu gidişle 🤦🏼♀️
Meleksavskn Sevda4242 pirinci ilk önce ısla sonra soğanı kavur kısık ateşte üstüne 3.4 diş sarımsak ez içine koy sonra salça kimyon, karabiber, pul biber sumak azcık nar ekşisi bir kaç damla limon en son pirinci koy güzelce kavur müthiş oluyor🤤🤞🏻
Ozgsyhn Sevda4242 ya bı hata yapıyorsunuz bari söylemeyin ben olsam utanır soyleyemezdim misafir cagircam diye ! Sanki normalbir şeymiş gibi birde tarif istemiş hay Allah akıl fikir versin! Biz annemize babanıza hasretiz iki sokak otedeler millet iftara misafir alıyor çocuğuna da acimiyorsun yazık gerçekten çok yazık
Arc1993 Sevda4242 karşılıksız kalmamak için allah korusun kendinizi ailenizi tehlikeye mi Atıyorsunuz ? Ben aynı apartmandaki annemle görüşmüyorum. Her gün açıklanan ölümler, vakalar şaka değil
Sevda4242 Arc1993 şu yazılan yorumlardan en uyarıcı ve benim için en uygun tatlı dille söylenen yorum.çok tatlısınız Karşıdakine hakaret yok. Kınamak yok. Sert dil yok. Çok teşekkür ederim yorumunuzu dikkate alacağım.
Yapraksarmam Sevda4242 belkide senin misafirciliğin yüzünden benim, bizim yavrunuza bulaşacak. Hakkımı helal etmiyorum!!!
Deletedmom260 Sevda4242 sumak güzel yapar, ama sumak bulamayınca harcına nar ekşisi koyar, baharat olarak da reyhan, yedibahar, pulbiber. Ve mutlaka tavuk gögsü ile yaparım. Denemelisin
Turasra Hala sarmanın püf noktasına cevap verenler var 🤦🏼♀️ Arkadaş çok güzel bi söz söylemiş Hakkımı helal etmiyorum diye bi sağlıkçı olarak bende etmiyorum .
Deletedmom260 Sevda4242 küçük küçük doğra tavuk gögsünü harcına kat. Göğüs kemiklerini de tencere ye sarmaların altına koy pişsin. Sarma da dolma da kırmızı et veya kıyma kullanmam bana göre lezzetini bozuyor
Ozge_AyazEfee Ozge_AyazEfee söylediğimi geri alıyorum, apartmanda komşumuz gelecek, cevabını laaaaap diye suratıma yiyebilirim 🙈