Merven Bebeğim birkaç haftadır sağ göğsünden emmek istiyor sola verince kendini atıyor bugünde sağ memeyi ısırdı kaynattı şuan çok ağrıyor sağ meme ve ağlıyor sağdan içmek için napicagimi şaşırdım. Neden tek sağ istiyor olabilirki sağ sol tad farklı mi
Zeyno111 Merven Tazyikli geliyor olabilir tek göğüse bazı ataklarda meme reddi yapabiliyorlar bizde de bazen oluyor sağı istemiyor onu sağdığım için daha farklı gelişi çünkü anlıyorum uykusundan uyanır uyanmaz onu vermeye çalışıyorum uyku haliyle alabiliyor 😅
Sophie8 Bebeğiniz için bir damla tadına bakabilirsiniz ama tadından ziyade daha tazyikli geliyor olabilir bir de ilk hangi memeyi emdiyse onu daha çok sevebiliyorlar. Çok geçmiş olsun
Merven Sophie8 ben anne sütü ve normal süt ve süt ürünlerini kullanamıyorum bebeklikten beri .bakamadim cesaret edip
anne15 Aynı postu bende acmıstım aynı dert bende de var bağırıyo istemiyo solu aslında ucu az ama uykudaykeb geceleri emiyo birkaçgündür özellikle istemiyo