Bdee07 beni emiyordu. 1,5 aylıkken anladık. Kakasındaki farklılaşmadan ve kan gördüm bir kaç damla. Süt alerjisi denilen aslında süt proteini alerjisi oluyor. Hayvansal gıda tüketemiyorsun. Sadece sütte yok yani. Paketlenmiş salam sucukta bile olabilir. Ben diyete girdim. Süt proteini içeren hiçbir şey yemedim. Bizim şiddetli değildi 5 aylık geçti alerjisi. Normalde egzama gaz vs de eşlik edebiliyor. Biz de yoktu şükür