Kubra6095 Adım adım büyüyoruz set kullanıp memnun kalanlar varmı gerçekten faydasını gördünüzmü yada bu şekilde başka bi set önerebilecek olanlar varmı acaba bu arada bebeğim 9 aylık 😊
Ozge23 Kubra6095 ben kullanmadım ama adım adım kitabının çağrı merkezinde çalışmak için başvuru yapmıştım mesafe uzak diye olmamıştı. Ama içeriği falan çok güzel bayaa inceleme fırsatı bulmuştum bayaa emek veriyorlar
gamzemustafa Kubra6095 bebegim 9 ay 16 günlük bu ay başladık bu aydan memmun kaldım bakalım ilerleyen aylarda nasıl olacak
Bsrkoc Kubra6095 ablam oğlu için almıştı 9 aydan başlamıştı yalan olmasın tam hatırlamıyorum 2 yaşa kadardı sanırım çok memnundu eğitici öğretici çok güzel şeyleri var benim de oğlum 4 aylık 5 ay sonra bende almayı düşünüyorum 🥰
Ozge23 Kubra6095 valla alan anneler çok memnundu ben 1 hafta kadar eğitim almıştım orada çocuk gelişimi öğretmenleri pedagoglar falan hazırlıyordu içeriğini 😊