Emo Merhaba anneler 3 ay 21 günlük bebeğim gaz sorunumuz yok şükür Doğumdan önce çok süt tüketiyordum şimdi de içmek istiyorum emziriyorum süt içsem gaz sorunu olur mu?
Ozge23 Emo denemelisiniz ben mesela yoğurt yiyemiyordum bana ve oğluma çok fena gaz yapmıştı. Siz zaten anlarsınız biraz biraz deneyebilirsiniz🌸
Deletedmom245 Emo laktozsuz süt alırsanız gaz sorunu olmaz ben çözümü öyle bulmuştum. İçimin laktozsuz sütünü alıyorum gaz vs yapmıyor