Bir yerde okumuştum , bebeklerimizi emzirirken üzgün mutsuz olduğumuz zamanlarda alerji ile savaşacak olan şeyleri üretmezmiş vücudumuz ve bebeklerimiz bu sebepten korunmasız kalırlarmış ne kadar doğru bilmiyorum ama öyle kötü bir lohusalık geçirdim ki hep ağladım aklıma yatmıyor değil sorum şu sizlerin acaba nasıl geçti lohusalığınız