Güzel anneler merhaba 55 günlük oğlum var. Normalde tek meme de doyardı ama bu 2 gündür mememle savaşıyor resmen ağlıyor diğer memeye aldığımda emiyo 5 dk sonra yine ağlamaya başlıyor. Mememi sıkıyorum süt geliyor fıskırıyor hatta. Niye böulr yapıyor olabilir ? Gazlı bir bebek ama bu aralar bunu sürekli uapmaya başladı önceden sadece gazı oldugunda ağlardı memede. Varmı böyle bir durumla karşılaşan 🥺