Svdmm Arkadaşlar 2 gündür forumu meşgul ediyorum - yine ben 🖐🏽🤪😬 saç düzleştirici tarak kullananınız var mı ? Nasıl pratik mi etkili mi , hangi marka ? 😎
Ankarali Svdmm benim saçlarımın dibi kıvırcık ben aldım ama hiç memnun kalmadım, ablamın saçları bana göre daha düz ona verdim o çok memnun onun saç dipleri kıvırcık değil hafif dalgalı
Dyg_brn Ikram ben phılıps firmasının personeliydim tanıtımını yapıyodum o ürünün cidden deneyip gördüğüm için yazdım baya iyi denemelisin 👍😊
Svdmm ozgurkus trendyolda herkes philips markaya döktürmüs cok begenmisler arada olumsuz yorum yapan birkac kisi var ama bilemedim tabi 😊