Kızlar günaydın, bebeğim 20 günlük ilk doğduğunda sarılık vardı sürekli uyandırıp emzirdim. Geçen hafta kontrolümüz vardı sarılığı 6.6 düşmüş. Kilosuda 4.300 şuanda. 2 gündür huzursuzdu baya. Bugün sabah 11 den beri uyuyor saat öğlen 3 te emzirdim. Bide az önce 10 dakika kadar emzirdim. Sizce yeterli midir bilemedim göğüsümü verdim almadı. Uyandırıp emzirmeli miyim ? Bi akıl verin lütfenn