Omay benim bebeğimde 80 günlük oldu çok şükür ama gazdan çok çektik hala da çekiyoruz bunla ilgili çok post açtım söylenen herşeyi denedim ama çokta çözümü yok kabullendim ayrıca biagaia probiyotik yanında gaz damlası kullanmanız gerek bende nurse harveys kullanıyorum bebekten bebeğe göre değişiyor bazısına iyi gelen sizin bebeğinizi rahatlatmayabilir 1 tanede sabit kalmayın derim deneyin iyi gelmezse başka damlalar deneyin ben o şekilde buldum bebeğimi rahatlatan damlayı inş çabucak atlatırsınız