Merhaba kizlar oglum 15 aylik ama siraliyor yurutmeye calisiyorum hic orali olmuyor hemen dizlerini kirip emekliyor 18 aya kadar normal diye biliorm yurumemesi ama yine de endiseleniyorum hele herkes aaaa daha yururumuo muuuuuuuu dio cocuklari gec yuruyen anneler yazabilir mi ? Siz ozellikle tesvik ettiniz mi yoksa kendiliginden mi yurudu? Cvplar iicn tesekkur ederim