Merhaba bayanlar.7yıllık evliyim.Ama ben maalesef 7 yıldır eşimi düzeltemedim varsa yoksa bilgisayar oyunları evde bilgisayar kapanmıyor bile hiç sürekli oyuna giriyor ara ara.Sohbet muhabbet ilgi az.Ev işini bana yardımı zorla yaptırıyorum.Gece sabaha kadar oynayıp sabah gün doğarken yatağa girdiği geceleri çok bilirim.Kaç kere konuşmalar, uyarmalar, bilgisayar klavyesini bile kırdım hatta iki kez yok .Hep az oynuyorum diye kendini savunuyor bilgisayardan oynamasa onu bırakıyor telden oynuyor bu sefer ama artık bıktım tahammül edilecek gibi değil.Bazen bırak diyorum çocuklara kıyamıyorum.Benzer durumlar yaşayan var mı aramızda bi akıl verin.