anneyimben_ Merhabalar herkese. 6 gunluk bebegim var vajinasindan cok hafif kanli akinti geliyor arada normalmi acaba. Pazartesi kontrolumuz var o zaman gidicem hastaneye ama cok kafama takiliyor kotu bisey midir. Basina gelen varmi
Deletedmom187 anneyimben_ okuduğum kitaplara göre hormonal değişiklikten dolayı yenidoğan kız bebeklerde normalmiş canım öyle yazıyordu. İstersen uzun sürerse götür tabi
Nevsevmom anneyimben_ canım kanlı değilde bazen benim kızımdanda sarı akıntı geliyor baya koyu sarı yani bende gittim baya oldu 3 ay idrar testi yaptılar bişi yok dedi ama hala devam ediyor gidemiyorum da artık doktora tekrar on aylık benim kızımda
anneyimben_ Cok tesekkur edeim bakalim pazartesi kontrolumuz var o zmaan doktoruma soracagim ama kafama cok takilmisti buradan sorayim dedim 😔