18012020--- herkes normal diyor totale bakıp söylüyorlar ama önemli olan bebeğin aldığı aylık kilodur, bende buna benzer bi post açmayı çok düşündüm ama boş yapıp canımı sıkacaklar diye açmadım. Oğlumun doğum kilosu yüksek o yüzden aslında ayına göre çok iyi ama 3. Aydan itibaren sizinle aynı sorunu yaşadık, 3. Ayda kilo almayı bırakın üstüne 100gr vermişti, şimdi 5. Aya girdik ama emzirmek için takla atıyorum, sürekli 15-20dk bir meme vermeye çalışıyorum emerse ne ala, mama vermeyi denedim 60cc mamayı yarım saatte zorla içirebildim ki yarısını tükürdü, biberon almıyor, kaşık almıyor, enjektörle vermeye çalışıyorum bende, kendimi sağıyorum ama manuel pompayla çok yorucu oluyor 2 memeden gelen süt ancak 60cc çıkıyor sağmayla. Bu arada dikkat edin sütünüz de azalmasın benim 3. Ayda öyle olmuş 4. Ayda farkettim ve 20 günde ancak 200gr almış, önceden 3 günde 100gr üstünde alıyırdu 🤦🏼♀️ Burda kilosu normal diyenlere aldırış etmeyin, yavrunuzu en iyi siz tanırsınız kilo alımı azsa azdır, maalesef ben korkudan götüremedim doktora ankarada yaşadığım için ama küçük bir yerde yaşıyorsanız ve virüs sıkıntısı olmayan bir yerse varsa imkanınız götürün doktora