sengul000 benim de bir postum var eski 40 günlük gülmüyor bu çocuk otizm mi diye saçma sapan 55 günlüktü yavaşça güldü sonra 2 buçuk aylıktı beni ne zaman görse gülüyordu şimdi 3 aylık demin kahkaha attık karşılıklı yani korkma insanların me dediğine de bakma şimdi o postumu gördükçe düşündükçe utanıyorum ne salakmışım diyorum