Mehlika12 Merhaba anneler Oğlum 14 aylık ve memeden kesmek istiyorum gündüz emmiyoe sadece gece ve çok sık uyanıyor bu yüzden tavsiyesi olan var mı acaba ne yapabilirim
zubeyde_vs1 Mehlika12 birisi yara bandı takmış uff oldu flan demiş 2 günde 3 günde tamamen bıraktı diyordu. Benimki de 14 aylık gece aşırı uyanıyor ama biraz daha emzirmek istiyorum dayanabildiğim yere kadar.
Mehlika12 zubeyde_vs1 evet onu duydum ama henüz anlamaz diye düşünüyorum bide gece istiyo sadece bant yapıştırsam görmeyecek bile