Bebeğim tam 4 aylık oldu dün gece denemek istedim sütlü Elmalı’yı denemez olaydım, bebeğimin heryeri kabardı şişti tamamen çocuk ilaç alerjisi gibi acile zor yetiştik bunu yaşayan var mı bilmiyorum karaciğer enzimleri yüksek çıktı ptesi tekrar tahlil yapılacak inşallah düşmüş olur 😢😢 şu günlerde aşıya nasıl götüreceğim derken alerjiden hastaneye götürdüm bide yatırıldık 1 gece 😢😢