ozqbr biz de ilk hakir beye gösterdik gereksiz ilaçlar verdi bebeğime. Daha sonra kontrol için Erdal beye gittik gerek duymadı ve bebeğimin başka problemini ortaya çıkardı bence gayet ilgili ve bilgili. Sinop tan getirdik bebeğimizi Burda çok duyduk adını