Kadervural biz 8 aylığız bir kaç gün önce öyle bişey geldi başımıza çok korktum 😔süt içip yatmıştı yan yatıyordu birden zangir zangir titremeye başladı burnundan sütler geldi biz daha önce epilepsi nöbetleri geçirdik öyle oldu sandım ben ama çok şükür nöbet değildi ama çok kötü bir durumdu. Gazi çıkmadığı için mi öyle oluyor acaba hiç bilmiyorum canım ama için rahat olsun doktora götür dicem şu virüs olayı Var çok dikkat edin. Belki başına gelen vardır dur bakalım yazan olcak mı.