Arkadaşlar 12 gün önce doğum yaptım ilk hafta göğüslerim inanılmaz şiş, sert dolu doluydu. Ama son üç dört gündür söndü o sertlik gitti; ilk etapta kızım ememiyordu hep sağıyordum belkide sağma işlemi tam boşaltma yapmıyordu üç dört gündür kızım emmeye başladı acaba ondan ötürü mü bu sönme oldu; yoksa ben bir korku yaşadım çok aşırı etkilendim ondan dolayı da süt gitmiş olabilir mi?
kafama çok takılıyor😒