zehrahifa ben daha gitmedim bana 6 hafta sonra gel dediler. Yani 12 mayıstan sonra .. benim sol başta dikişimin ucu gözüküyor. Sol tarafta başta ise içte şişlik var ve sezeryan kesiğim yamuk inceledim de 😂 sol taraf yukarıya bombeli geliyor ve diğer dikiş çizgim düz ve şişkinlik yokken bunda var. Hem bombeli hem de şiş gibi yani iki etin arasında kalıyor dikiş. Alttan muayeneyi ben istemiyorum ya 😣 benim korkulu rüyam .. bu muayene yüzünden cinsel ilişkiyi bile istemiyorum artık. Ben zaten böyle korkularım vardı. Cinsel ilişkiden de korkuyordum ilk zamanlar, yenmiştim ama hamile kaldıktan sonra bu muayene yüzünden korkum yine tetiklendi. Zaten sezeryan sonrası neler yaşadınız diye post açtım merak ediyorum herkesin neler yaşadığını. Hani ben mi çok abartıyorum diye. Psikolojik yardım alıcam ama .. kafamda kurup kurup duruyorum çok şeyi.