JrEminJrbusra
Canim ben dogumdan 1 hafta sonra hep ciktim. Simdi bile kizimi hava ne olursa olsun cikarmaya calisiyorum.. hergpn temiz hava almasi sart. Bagisiklok sisitemi güclenir..
Bebek arabalarinin icine koyulmak icin özel bisey var tulum gibi ondan aldim. Kat katds giydiyorum tabiki terletmeden. Bebegimiz sogukdan hasta olmuyor. Terletip sonra üsümekden hasta oluyor maalesef