ismihazan aynen bende şimdi onu yazacaktım 🤗
Derineda mama sandalyesi, silikon kaşık, ben tabak falan almadım ama vakumlu tabaklar var güzel ileriye doğru alırım henüz tadimlar için hazırlık yaptım yoğurt yapmak için kavanozlar aldım küçük cam rendeyi falan saymıyorum arkadaşlarımız söylemiş zaten çoğu şeyi bebek suyu aldım e bebekten bı de bizim alıştırma bardagimiz vardı wee Baby nin ama küçük yeni bı tane alacağım bide çelik süzgeç aldım ben buharlı pişirici almadım pahalı buldum açıkçası tencereye su üzerine çelik süzgeç sebzeler ve kapağı kapatıp pisirecegim