Merhaba arkadaşlar herkese sağlık dolu günler diliyorum öncelikle yavrularımız için.
Benim 5 aylık kızım var ve ara ara öksürüğü oluyor ama şiddetli değil.!!
Ateş veya ishal gibi durumlar çok şükür yok.Sadece mama aldıktan sonra biraz hareketli olduğu için sanırım kusma oluyor ama oda çok şiddetli değil.
Malum virüs durumlarından dolayı çok sık doktoruna gidemiyoruz.Bu durum hakkinda yaşayan veya bilgisi olanların düşüncelerini almak istedim.Teşekkür ederim.