Htc64 1 mayısta da utandık hamdolsun!Uşak medikalpark hastanesi sağlık personelimizi tam zamanlı çalıştırıp İşkurdan kısmi zamanlı çalışma ödeneğine başvurulmuştur.Balkonlar da alkışlamak yerine seslerine kulak verelim…
Deletedmom318 Htc64 Maalesef ki özel hastaneler böyle 🤦🏼♀️ Bende özel hastanede çalıştığım dönemler hakkımı alamıyordum. Şimdi sağlık ocağındayım. Özele göre çok daha rahatım
Derin2108 Şartlar hastaneye göre değişiyor demekki bu sağlık bakanlığının kadroya aldığı 14.000 personel içinde devlet hastanesine atandım genel sağlık yardımcı elamanı olarak 28 inde işe girişimi yaptılar bugün 1 Mayıs gelmeyeceksiniz dediler evdeyim