Aselll bende sarılık oldugunu ögrenince cok aglamıştım o an ki lohusa psikolojisiyle sabaha kadar uyumadan basında beklemiştim. Ama inanki iyiki yatmısız diyorsun sonradan. biz hemen ertesi gün cıktık siz de Allahın izniyle yarın cıkarsınız insallah üzmeyin kendinizi hiç birşey olmuyor sadece sizin basınıza gelmiş gibi düşünmeyin . Şimdi benim bebegim 3 aylık sizinkide büyüyecek ancak burada okuyunca hatırlayacaksınız bu günleri.