Merhaba kızlar 7 ay önce spiral taktırdım bu ay kontrole gittiğimde çok iltihap olduğunu söyledi doktorum ve ilaç fitil felan verdi kullanıyordum ama oruç başlayınca kullanmayı bıtaktım normalde ayın 21inde regl olmam gerekiyordu ama olmadı ta ki düne kadar dün iç çamaşırımı kirletecek kadar kanamam olmuş dün oruç tutmadım reglim geldi diye ama akşamına kesildi zaten damla damla lavaboya girdiğimde geliyordu. Bu sabah sadece simsiyah bir akıntı geldi sonrası yok. Sizce bu gerçekten regl mi yoksa iltihapla alakalı mı? Abdestimi alıp oruç tutmaya devam etmeli miyim?