NurCelik Kızlar dün sabah aşı yapıldı ilk dozda ateş olmadı ikinci doz çok ateş yapti hala düşmüyor 39.5 a kadar çıktı 37.5 en az ne yapayım bilemedim calpol verip duşta aldırdım ama aynı 😔
Selince NurCelik geçmiş olsun canım üzerini ince tut basına nemli bez koyabilirsin. İki doy da aynı gün mü vuruldu kaç aylık bebeğin?
Hamzasmom_ NurCelik geçmiş olsun bizde 2 gundur ateşle ugrasıyoruz düşüyo yeniden cıkıyo devamlı duş aldırıyorum
Sinem26 NurCelik benım oglumda 3gun ates yaptı bu ası acıle bıle goturdum normal dedıler sonra sukur gectı
NurCelik Selince 9 aylık kuzum ya ince giydirdim ilk doz 7. Ayda yapıldı bexsero yaptırdık diğer tüm asılarda ateş hiç olmadı 3 kerede calpol verdim anlamadım 😔
NurCelik Hamzasmom_ öyle mi çok geçmiş olsun sizede rabbim korusun yavrularımızı kaç aylık bebeğiniz acaba
Hamzasmom_ NurCelik çok sagol ateşi düşmeyince mecbur goturdum doktora bogazı kızarık dedı 10 aylık bebegım