Gamzem12_y Kızlar dün kaynanam getirdi de konserve kıyma Kızılay vermiş poşetlere koyup buzluğa attım hafif pişmiş. Ne yapabilrm sizce köfte falan olmaz gibime geliyor daha önce kullanan yada fikri olan var mı