Tospikto bizim de öyleydi ben 1,5
Saatte uyandiriyordum hem kendine hem bebeğe eziyet dedi çok şükür kilonalimi iyi olunca onun uyanmasını bekledim mesela dün 5 buçuk saatte uyandı bazen 2 saatte kalkıyor şu an 3 ay 11 günlük siz doktorunuza ve bebeğinize göre hareketedin her bebek farklı çünkü