Dmlaa Prego mio mama sandalyemızı satıyoruz. Baska sandalyemız Oldugu ıcın bunu kullanmadık cok fazla. Foto atabılırım ısteyen olursa
Akin_37 Mama sandalyesini cok cok tavsiye ediyorum çünkü kızım 6 aylık ama hiç tek basına oturtturmayız denememiştik bile o sandalyede oturdu kendi kendine öğrenmiş oldu🥰
Umutaras Aliefeninannesi merhaba canım aynısının sıfırı şuan e bebeğin sitesinde 350 lira bi bak istersen 🙄
Busranaz Dmlaa merhabalar Damla hanım maa sandalyesini hâlâ satmadıysanız fotoğrafını atabilir misiniz bir de fiyatı nedir ?