Eelif24 Kizlar bazi kasik mamalari var meyveli filan onlardan alip yedirsem diyorum henuz 3 aylik da 1 bucuk ay sonra diyorum sizce erken olurmu birde yedirenler sizce nasil mamalar
Defneligunlerrr Eelif24 4.5 aylık bile çok erken 6.ayının dolmasını bekleyin ek bir şey vermek için. ayrıca o kaşık mamaları yerine evde kendiniz yapsanız daha sağlıklı.
AygulSina Eelif24 ben bes bucuk aylikken basladim hipp verdim herzaman ama arkasini okumadan almadim ve genelde kendim rendeledim meyveleri