MiraysMutti Meraaba hanimlar,Bu damlalari bebeğiniz icin kullaniyor musunuz ve nasil kullaniyorsunuz? Memnun olan var mi?
Filizak MiraysMutti kullandım 3 aya kadar ama SAb simpleks işe yaramadı pek nurse harveysle devam ettim zeytinyaglı daha iyi gelmişti
Serrzeyy MiraysMutti cok kullandim simdi okuyunca eski gunler geldi aklima cok gazliysa bir nebze rahatlatiyor
Esraegemen MiraysMutti sab simplex iyi gelmişti biogaia da kullanmıştık ama sanırım o biraz daha hafif gaz için.
Zeyzey06 Ikiside probiyotik. Ben sab simplex kullandım sabah aksam 10 ar damla. Dr gunde 60 damla verebilirsin dede ama bana cok geldi . Hergun ayni saatte kullaninca ise yariyor mesela ben sabah 7 8 gibi veriyordum bide aksam 8 gibi .