BoncukAnnesi Arkadaşlar oğlum 6buçuk aylık. Ve ayak baş parmağı sürekli kırılıyor ve çok derinden kırılıyor. Tırnağı uzamadan öyle derinden kırıklar oluyor. Ne yapabilirim neden olur ?
BoncukAnnesi menis_21 teşekkür ederimm canım yağ sürsem fayda eder belki acaba vücudun da bişry mi eksik ki diye şüphe ettim