Sinansrml canım sen mutlaka emzirmeye devam et, bizde mama takviyesi yapmıştık ama her öğün değil, verdiğim zamanda 30 cc demişti doktor, 15.gün başlamıştık bizde. Humana almıştık ilk, şimdi hipp combiotic aldık. İkisinden de memnunuz, kabız vs yapmadı. Sen emzirmeni sakın ihmal etme ama, ben mesela artık günde 1 kez ya veriyorum ya hiç vermiyorum. Ama bugüne kadar her istediğinde verdim memeyi,yarım saatte bir bile emzirdiğimi biliyorum 🤦🏼♀️ bugün 42 günlüğüz bu arada