Melisa1919 Bugun uygulamayi actim baktim, artik boyama yapabilir diyor. Boyama kalemi alcaktim karar veremedim sizce keceli mi kuru mu pastel mi yasina uygun?
Kuzumveben Melisa1919 canim bizde 18 ayligiz bu carioca boyalarini ayicik seklinde olan boyalari var elde cok guzel tutulabiliyor ona bakabilirsin ayni markanin ahsap govdeli kuru kalem boyasi var bide jumba yikanabilie keceleri kalemi var hepsi cok guzel guvenle kullabilirsin
Orkidemm Melisa1919 1 yasında benimki agzina sokar ya boyama yapmaz ki 🙄 mesela puzzle var ilgilenmiyor. Cekicle topa vurma oyununu yapmiyor mesela.
Nrnbirol Melisa1919 ben carıocanın keçelisini aldım ama eline verdiğim an ağzına alıp emiyor halıyı boyuyor o yüzden bence kuru almalısınız
NrYlmzTsr Carioca teddy crayons alabilirsiniz ilk etapta. 1 yasindan beri veriyorum ben,kalem kuru boya felan.20aylik simdi sulu boya yapiyor cok seviyor.
Deletedmom136 Carioca pastel ve keçeli var kızım keçeyi daha çok sevdi benşm daha iyi boyuto bu arada 1 yaşında kıxım 11 aylık verdim ben kalem ve resim defteri serdin önüne. Carioca silince çıkabildiği için her yeri karaladı ama sorun etmedim tavsşye ederim
nazli_19 Melisa1919 ben 1 yaşından beri kuru boya veriyorum çok sever tutmayı da öğrendi mum boya alcam da hastalık yüzünden çıkıp alamadım
Uzaymekiii Melisa1919 ilk carioca teddy almıştım bi güzel emdi😂 annem pastel boya vermiş yedi kakası mavi çıkmıştı hatta😂 sonra kuru kalem boya aldım çok güzel boyuyo tabi süre de geçti şimdi daha aklı başında onun da etkisi var ama bence yeni başlıyorsanız kuru boyayla başlayın diğerlerini tatmak isteyebilir🤷🏻♀️
Ozgeb Melisa1919 1bçk yaşında. Kuru, pastel, keçeli, mum boya ve parmak boyası kullanıyoruz. Sulu boya da yaptıracam artık. Yeni başlayacaksanız mum ve parmak boyası tavsiye ederim