Elifin-annesi Bebegime 2 tane aşi yapildi ve agzina bişey damlatti hemşire, e nabizdan bakinça bi tane daha aşi var KPA ve onu yapmamiş 3 doz yaptırmalımiyim? size yapildimi?
Azizeguney Elifin-annesi Benim kızıma 2 bacaktan iğne vurdular bide ağızdan damla verdiler. İnternette bi iğne daha olduğu yazıyordu doktorumla konuştum biz gerekli aşıları vurduk dedi.
Mommy_ Elifin-annesi takvim değişti o yüzden sıkıtı yok yani. Yeni takvimi atıyorum inceleyebilirsiniz. https://asi.saglik.gov.tr/asi-takvimi/