Elifin-annesi
Günlük süt tencereye koyuyorum yanlardan kabarcıklar çıkana kadar kaynatıyorum sonra içersine 2-3 veya 4 yemek kaşığı yoğurt koyup karıştırıyorum kesilmeye başlıyor zaten lorlar oluşunca altını kısıp 2-3 dk daha kısık ateşte bırakıp altını kapatıyorum kenara alıp soğumasını bekliyorum sonra süzerek bir kaba koyuyorum.Peynir altı suyunu da süzüp buz poşetlerine koyuyorum her yemeğine tatlısına 1 küp kullanıyorum boy uzatmada etkisi çok oluyor:)