Deletedmom331 Arkadaşlar merhaba oğlum 2 gündür sarı sümüksü bi kaka yapıyor. Günde 1 defa kaka yapan çocuk hep az miktarda 5-6 kez yapıyor. Alerji olsa başka belirtiler de olur diyorum.. doktora gidemiyoruz şu sıra. Bilgisi olan var mı?
Deletedmom331 Merveyavuzktm 3.ayda diş çıkarır mı ki.. huysuz zaten benim oğlan hep. Gece uykusunda sıkıntı yok ama.
Ikicocukanasiyioldum Deletedmom331 bu dönemde diş belirtileri olabilir ama dişlerin çıkması hemen olmuyor. Sizi yeşimlerinize dikkat edin belki onlardan olmuştur.
Deletedmom331 Leylaninannesi peki alerji 3 Aydan sonra mı başlar bugüne kadar böyle bi belirti olmamıştı :(
Azizeguney Deletedmom331 Mama ile süt karıştığı içinde olabilir. Biraz daha gözlemleyin normale dönmezse doktorunuzu arayın. Yada 112′yi aradığınızda sizi doktora yönlendiriyorlar.
Deletedmom331 Ikicocukanasiyioldum bi kaç gün daha bekleyeceğim olmazsa doktora giderim. Ateşi falan da yok sürekli kontrol ediyorum döküntü vs de olmadı.
Deletedmom331 Azizeguney doktorumuzun numarası yok maalesef bugün gidecektik ama tatil olduğu için gidemedik. İnşallah önemli bi şey yoktur teşekkürler